Wednesday, June 03, 2015

Библиотека диссертаций и авторефератов о научная материалов Овнука Хангелди в России

چکیده رساله علمی دکتر خانگلدی اونق بر روی میز مطالعه کتابخانه های روسیّه فدراتیو
Фото Кард Обзор мой тезис
My PhD. Materials:
* Диссертация, - 480 руб., доставка 1-3 часа, с 10-19 (Московское время), кроме воскресенья. 
* Автореферат - 240 руб., доставка 1-3 часа, с 10-19 (Московское время), кроме воскресенья
- Работает на эксклюзивной карты Овнук, Хангелди Араягелди оглы для докторской диссертации в библиотеке "dslib.нет" сайте!
*********
مای پی اچ دی ماتریالز:

تحویل پایان نامه، قیمت سرویس: 480 روبل، تحویل در ساعات 1-3، از 10/19 (به وقت مسکو)، به جز در روزهای یکشنبه.
تحویل چکیده، قیمت سرویس:- 240 روبل، تحویل در ساعات 1-3، از 10/19 (به وقت مسکو)، به جز در روزهای یکشنبه.
صفحه اصلی کارت انحصاری جهت بررسی پایان نامه دکتر خانگلدی اونق در کتابخانه سایت دسلیب.نت!
О Библиотека диссертаций и авторефератов DsLib.net
Это удобный сервис поиска и доставки диссертационных научных работ с официальными авторскими отчислениями.
Заказывая доставку диссертационных работ на ресурсе DsLib.net Вы поддерживайте авторов, которым отчисляется авторское вознаграждение в размере 70 %. Подробно в разделе отчисления авторам диссертационных работ.
Научная электронная библиотека диссертаций DsLib.net представляет самый полный электронный каталог диссертаций и авторефератов в Ру нете.

در این کتابخانه (DsLib.net)، مرجع پایان نامه ها و چکیده های مربوط به آن:
این جستجو خدمات و سرویس مناسب در تحویل مقالات پژوهشی پایان نامه ها با حق امتیاز رسمی از مرجع اصلی آن نویسندگان و طی کنندگان رسالات علمی است.
سفارش تحویل پایان نامه و چکیده آن در صندوق کتابخانه سایت «DsLib.net» است. در این کتابخانه، در حمایت از نویسندگان پایان نامه ها، 70٪ بابت حقّ امتیاز نویسندگان، از جانب حوانندگان پرداخت می گردد. درآمد حقّ مشاهده در حقوق امتیاز نویسندگان پایان نامه ها می باشد.
کتابخانه الکترونیکی علمی به سرپرستی وبسایت «DsLib.net» نشان دهنده جامع ترین کتالوگ الکترونیکی پایان نامه ها و چکیده ها در رسانه های الکترونیکی روسیّه فدرال می باشد.

Объем источников составляет 800,000 российских диссертаций и авторефератов, а так же
1,200,000 англоязычных диссертаций, пользуясь нашим сервисом, Вам не придется ехать в диссертационный зал российской государственной библиотеки РГБ. англоязычных диссертаций.
Часть диссертаций и авторефератов представлено в открытом доступе бесплатно в разделе бесплатные диссертации.
На сайте библиотеки регулярно обновляются объявления о предстоящих защитах диссертационных работ. Постоянно расширяется список авторов готовых предоставить рецензию, отзыв на автореферат и другие научные работы.

حجم این منابع از کتابخانه روسیّه بیش از هشتصدهزار پایان نامه و چکیده ها و همچنین ۱.۲ میلیون پایان نامه به زبان انگلیسی با استفاده از سرویس ما موجود است. از این به بعد نیازی به کتابخانه دولتی روسیّه نیست بروید! آن را می توانید از اینجا دریافت دارید. برخی از پایان نامه ها و چکیده ها در مالکیت عمومی به صورت رایگان تحت پایان نامه های رایگان ارائه شده است.
این سایت به طور منظم در جهت به آگاهی رساندن از دفاع از پایان نامه هایی که در حال طّی و در آینده به روز خواهد شد است و همچنین به طور مداوم در لیست حامیان مالی مایل به ارائه یک بررسی در مورد نظر نویسنده و گسترش دیگر کارهای علمی آنها است. …

No comments:

Post a Comment