Friday, November 01, 2013

Security advice: see picture dirty method that uses cyber army to steal your account!-توصیه امنیتی: تصویر روش کثیف دیدی که ارتش سایبری برای دزدیدن اکانت شما استفاده می کند!

وبلاگ گمنامیان
وبلاکگ گمنامیان: این ایمیل را ساعتی  قبل گرفته ام. این ایمیل، توسط ارتش سایبری رژیم ارسال شده است.، و بسیار شبیه ایمیل هایی است که گوگل می فرستد!

همانطوری که در این ایمیل می بینید، در نگاه اول، به نظر می رسد که گوگل می گوید: "یک نفر از ایران، پسورد شما را داشته و تلاش کرده که با این آی پی زیر، وارد ایمیل شما شود، اما ما جلوی او را گرفته ایم! لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و پسورد خود را عوض کنید!"

در حالت عادی، فرد تصور می کند این ایمیل از گوگل است، حتی ادرس فرستنده نیز، به نظر می آید که از خود گوگل است!  و فرد  از ترس ارتش سایبری رژیم، بر روی لینک زیر کلیک می کند تا پسورد خود را عوض کند! طبیعی است که هنگام عوض کردن پسورد، از شما می پرسند که: "پسورد کنونی چیست؟" و بعد می گویند پسورد جدید چه باشد.

غافل از اینکه این لینک، که بسیار شبیه صفحه گوگل است، متعلق به ارتش سایبری رژیم است!!

شما وقتی پسورد قدیمی را وارد می کنید، گوساله های ارتش سایبری، به سرعت وارد ایمیل شما می شوند، و تمامی اطلاعات موجود را با اوتلوک دانلود می کنند! 
نت سرویس

لذا، حتی اگر چنین ایمیلی را گرفتید، ابتدا یک فحش خواهر و مادر نثار رهبر معظم انقلاب کنید، سپس با نهایت آرامش و برای اینکه مطمین شوید پسورد شما لو نمی رود، اول تمامی هیستوری بروسر خود و کوکی ها را پاک کنید، بعد وارد سایت جیمیل شوید، و از طریق تلفن، یا پاسخ به سوالات محرمانه، یا دریافت پسورد جدید از طریق ایمیل های دیگرتان، پسورد خود را عوض کنید.

ضمنا، خواندن آیت الکرسی، خطر هک شدن ایمیل شما را کاهش می دهد! ارسال این مطلب به دوستان برای ارتقا امنیت کاربران نیز، ثواب حج عمره را دارد. ...
 

No comments:

Post a Comment